Aktiviti sepanjang Disember 2013

/
0 Comments

Assalamualaikum :-)

Alhamdulillah, planner bulan 12 ini padat dengan aktiviti bermanfaat. Yeaaayyyy :-) Okay, saya sharing antara aktiviti saya bulan 12 ini dengan Yesclub Malaysia. 

1/12 - Sport evening
2/12 - It's my life , Puasa Perdana - malam
4/12 - Millionaire day - malam
5/12 - Bacaan Yaasin dan solat hajat - malam
6/12 - Movie Night @ International youuth centre,cheras - malam
7/12 - Charity carwash - Best! - pagi
8/12 - Charity visit

9/12 - it's my life
12/12 - bacaan yaasin dan solat hajat - malam
13/12 - Charity gathering
14/12 - Reach out!  - malam
15/12 - Bowling

17/12 - Derma darah, Talk Dr.Azizan
19/12 - Majlis berbuka puasa
22/12 - Yes Apprentice day/pagi & Ya Hanana@stadium Melawati,shah alam./malam

25/12 - Berkelah@ nogori sembilan
26/12 - Bacaan yaasin

Yeaaayyyyy.. tasaba tasaba.. Antara aktiviti menarik yang pius tunggu, charity carwash. Dimana dekat situ kita ramai-ramai akan memeriahkan suasana dengan membasuh kereta dan bermain air. ehem... hehehe.. charity carwash yg pertama kalinya sebelum ini sanngat menarik :-)  jadi tertunggu charity carwash 2.0 ini :-) . Jomm, basuh kereta sambil beramal.

Charity visit!!!! saya difahamkan kami akan ke rumah Orang-orang tua.

Reach out jugak saya lihat antara aktiviti yang menarik, dimana kita ramai-ramai akan bersama 'reach out ' mencari golongan gelandangan di malam hari sekitar ibu kota. dan menghulurkan bantuan makanan serta beberapa keperluan lain.  Oyeaahhh...

Dan antara event yang mengketaqkan lutut saya adalah derma darah. hikhikhik... sebab last derma lama dulu, sakit sangat.. sampai pitam. terus takut nak derma darah lagi.. hukhukhukk.. mindset tak betul :-) Ya Allah.. telan air liur. gulp! takpe, first time derma tak sakit :-)

22/12 ada Ya Hanana dekat Shah alam.. yeaayyy.. nak pergi nak pergi... Malam cinta Rasul :-) , Doa moga Allah lapangkan hari saya untuk pergi malam cinta Rasul ini :-) Ya Allah, saya nak pergiiiiii :-)

Ya Hanana Ya hanana...  heeeee.. senyum senyummmm.

Kalau ada aktiviti yang korang nak follow, bagitau je :-)  yesclub sentiasa ada rakan-rakan baru. Kami memang sentiasa berkenal-kenalan :)

Nantikan update dari piusss... nak pergi broga besok.. ehhh.. sekejap lagiii... brogaaa, saya datang lagi dengan misi berbeza! Nati updatee..

www.facebook.com/yesclubmalaysia



No comments:

Powered by Blogger.