Istana Negara

/
0 Comments
Assalamualaikum :)
Lama rasanya tidak mengadap blog, menaip.. memerah otak memikirkan ayat-ayat yang ingin disusun. hehe. Macam tipu ajer bunyinya.. 

Selepas bersenang hati dan bergembira dengan teater Musikal Super Mokh, ahadnya saya ke istana negara. Entah apa sebabnya, kami tersesat dan mengambil masa 2 jam untuk sampai ke istana negara. hehe. Ingatkan nak give up sahaja dan terus balik rumah, tapi akhirnya jalan terakhir yang kami pilih terus membawa kami ke istana negara. adoii.. susah gini tak tau jalan. Ok, sekarang dah tau caranya 
:-) 

Sepanjang perjalanan, saya rasa sangat ralat. Tadinya kelam kabut ke majlis kahwin seorang rakan, terus gerak ke istana negara. Entah hati saya seakan... "patutkah saya berasa sedemikian rupa?" ralat... Hikmah apa agaknya disebalik semua ini, pasti sesuatu yang amat besar untuk saya. 

Sesampai di istana,  hanya saya dan hidayah. Yang lain pastinya dah selesai lawatan. 
:-)  hehe.. takpe, kite jalan aja. Tapi tiadalah gambar dalam istana sebab tidak dibenarkan bergambar didalam sana. Hanya gambar di halaman luar sahaja lah. Itupun gambar saya ambil dari whatsapp yesclub. 

nati masuklah, sangat menarik! dalam istana pun ada apartment :) 

terakhir, gambar saya. lama tak tepek. hehe :)


No comments:

Powered by Blogger.