Fokus 2014

/
0 Comments
Assalamualaikum :) waalaikumusalam *jawab sendiri*

Sebenarnya saya sendiri tidak tahu entry apa yang ingin saya karang pada kali ini. Bila tidak menaip seakan banyak sungguh perkara yang ingin dikongsikan tetapi bila sahaja jari menyentuh papan kekunci *hehe* terus lenyap semuanya.Yang mana terlintas...

Insya Allah, 5 hari lagi kita semua akan bergerak ke tahun baru 2014. Alhamdulillah, 2013 tahun yang penuh dengan pengajaran serta ilmu. Saya yakin di setiap perjalanan suka dan duka saya tersimpan hikmah yang sangat besar. Seseorang pernah berkata pada saya.. "pandanglah pada hikmah, belajar daripadanya"... Sungguh, pandanglah pada hikmah.. belajar dari situ...

Sungguh, saya gembira dengan penghujung 2013 yang saya lalui.. :) Saya gembira Allah pertemukan saya dengan sahabat yang sentiasa mengingatkan saya.. dan saya rindu self programming :) saya rindu segala positivity yang saya dapat 2-3 bulan ni...

broga
saya rindu Puncak Broga..

saya rindu Ya Hanana.. 

 Allah, Saya rindu charity day di Putrajaya..

Awal tahun sinonim dengan AZAM baru, MATLAMAT baru tetapi saya masih dengan MATLAMAT saya yang satu, masih sama seperti dahulu. Cuma akan lebih diperkemaskan dalam MKB hujung bulan ni.

Akhir sekali.. perkongsian dari seorang rakan.. moga dapat manfaat.




No comments:

Powered by Blogger.