Tajuk serba tak kena

/
0 Comments
Assalamualaikum

~ Entah ayat apa yang pius nak tulis ni. Tak tahu ayat yang sebagaimana yang mampu mentafsirkan perasaan waktu ini. *ewah, ayat tunggang langgang*. taip delete taip delete.. ish..

Ya Allah, nak tulis pun susah. Memang penulisan tak mampu nak terangkan hati dan perasaan manusia secara keseluruhannya. Sebenarnya harini tiba-tiba ajer terjumpa sesuatu yang.. buat fairuz terkejut. Tak tahu nak gembira ke nak melompat ke.. entah perasaan apa yang sepatutnya perlu ada. Selama ni fairuz fikir orang tak menghargai apa fairuz buat dan beri... tapi harini Allah cantas semua pemikiran tu. Tak disangka-sangka. Ya, saya silap. Kadang-kadang orang lebih suka simpan sesuatu dari meluahkannya... huahhhh.. nak taip apa pun dah tak tahu.

Bila kita tak letak harapan pada sesuatu tiba-tiba kita jumpa... huuuuuu.. apa yang aku tulis ni...???

Terima kasih Allah, tahu sedikit ini pun dah buat hati saya lega. Alhamdulillah :)

saja nak cerita jugak!


No comments:

Powered by Blogger.