Hold kejap

/
0 Comments
Assalamualaikum

Ayoooo.. tak sempat nak update (alasan dah lapuk) sekarang ni. Tangan gatal-gatal..hehehe..  kena taip laju-laju sebab nyamuk banyak sangat. Tak sempat taip 100 patah perkataan dah kena gigit-gigit. Ya Allah, berapa banyak protein yang hang nak ni wahai nyamuk!! Dah macam nak cabut pc ni masuk kelambu dah.. nasib dalam kelambu takde plug, kalau tak dah bawa masuk dah ni. Industrial take note! ini satu masalah besar ni...  huhuuu..

PPPSSsss sssss  PPPSSsss sssss *spray nyamuk - nasib spray nyamuk sekarang ni dah wangi.

Sebenarnya ada je upda *plap! tepuk nyamuk* huuuuuuuuuuuuuuuuuuu.....

ada je update entry rasanya dah nak masuk entry ke 4 tapi hold dulu masuk draft... haha. Tak tau bile nak upkan entry tu. Tunggu masa sesuai baru kita kasi up.. ngeeeee.... May Allah bless us :) to follow this journey.

okay, nebes nebes

Pius : Let's follow the Sunnah :)


No comments:

Powered by Blogger.