Jurnal

/
3 Comments
Assalamualaikum :)

Buat apa tu? Skodeng blog kita ya.. : ) huhu..

Semalam sebelum tidur bosan pulak rasanya, padahal masa tengok tv mata dah berat sangat. Dah cuci muka semua, segar pulak. Buka la almari cari bahan bacaan.. terjumpa lah jurnal inspirasi diri ni haa.. time beli dulu berkobar la buat.. lama-lama tinggal almari yang guna. Ni namanya hangat-hangat taik ayam.. ngeee..


Okay la.. kita letak la atas meja, biar selalu nampak.. takdelah lupa nak tulis. Orang lain dah bertukar buku dah, kita satu ni pun tak habis lagi. Buat kerja tak konsisten.. apa ni piuss.. tapi baca balik tulisan lama kelakar pulak. Ishh malu jer kalau ada orang baca.. hahaha.


Kadang nak buka buku tiap-tiap hari malas.. senang saling ayat-ayat tampal dekat board.. biar penuh. Senang nak tengok tiap-tiap hari. Bajet macam sibuk sangat duduk dalam bilik buat kerja, rupanya dok menampal notis.. bz la jugak tu.. kita memang suka poyo2 macam buzy sikit. Huhuuu.. bz ni bz..

ni pun buat-buat bz..

mak : fairuz, buat apa? (niat nak suruh buat kerja)
pius : Tengah buat kerja ni mak. ( Padahal dok menaip blog)



Takde apa nak ditaipkan sebenarnya.. tengah menunggu orang.. 

Pius :Okay, konsisten buat nak tengok hasilnya pada diri.


3 comments:

Hanif Idrus said...

Blog ada..tak yah jurnal..hihihi

Pius xtau said...
This comment has been removed by the author.
Pius xtau said...

@Hanif IdrusHihihi.. catatan sejarah mesti melalui jurnal.. huhuuu..

Powered by Blogger.