Cerita tentang ketakutan (FEAR)

/
0 Comments
Assalamualaikum :)

Harini takde buat apa sangat cuma tengahari tadi keluar selesaikan kerja yang tertangguh selama ni. Selama ni?? macam lama jer..hehe. Memang lama. Pius pun tak tau kenapa selama ni pius takut sangat nak selesaikan perkara tersebut. Bila nak buat je mesti banyak pikir.. 'macam mana kalau jadi macam ni?' 'macam mana kalau tak jadi?' macam-macam persoalan yang sebenarnya bila kita sedar, semua tu hanya pikiran kita ajer.

FEAR : Fantasized Experience Appearing Real

Ya, takut dengan perkara yang kita fantasikan walhal benda tu takde apa pun malah tak terjadi langsung macam apa yang kita fikirkan selama ni.

Aku macam seronok pulak..hahaha.. dapat atasi ketakutan selama ni. Yang sebenarnya takde apa punnnnn..huhuuu..

pis no war :)
Pius: Think Fresh, Do the best, Give the best


No comments:

Powered by Blogger.