EBOOK : BANGKIT DARI HATI YANG REMUK!

/
0 Comments
EBOOK : BANGKIT DARI HATI YANG REMUK!

Alhamdulillah, masih bernafas di pagi hari 

Sejak dahulu lagi saya selalu berangan menjadi seorang penulis dan teringin menghasilkan novel satu hari nanti. Kerana minat saya dalam bahagian penulisan, saya mula menulis melalui blog tentang kehidupan saya setiap hari.

Sejak diploma lagi saya sering menulis cerpen, banyak giler cerpen yang saya tulis tetapi ajaibnya semuanya tergantung dan tidak pernah habis. Baru saya sedar kenapa semua cerpen itu tidak dapat saya habiskan kerana itu semua tiada manfaat di dalamnya buat pembaca.

Alhamdulillah, harini saya berjaya menyiapkan penulisan ebook saya (sepanjang cerpen) yang pertama. Dengan niat agar pembaca mendapat manfaat dari kisah hidup saya ini. Terima kasih Allah kerana membantu dan mengizinkan saya menyiapkan ebook ini.





Ebook ini adalah 100% dari kisah hidup saya ditulis dengan niat untuk  membantu mereka yang sedang mengalami proses kekecawaan dalam percintaan mahupun yang sedang bercinta.

Cara Mudah mendapatkan Ebook:

1. Bank in RM1 ke 162106895232 (Maybank)

2. Sms/komen : Nama, Email, No Rujukan pembayaran

3. Email akan di hantar pada anda.

PERCUMA BAGI 20 ORANG PERTAMA!

Moga bermanfaat buat semua.



No comments:

Powered by Blogger.