Air terjun itu fairuz jaafar yang punya~

/
0 Comments
Assalamualaikum, hai :)
Update blog kejap.

Huhu, tak tau pulak ada air terjun bernama fairuz jaafar. Kalau air terjun Sofea Jane tu tau la. ^_^" Korang nak search apa sebenarnya ni? erm? *angkat kening*

Meh kita tengok carta harian, heee...


Kalau search keywords hanis kamal bakar, tu dah memang dah biasa la. Search paling tinggi dalam blog ni. Tapi air terjun fairuz jaafar....... ermmmm..... apa ertinya? google kejap.


Takde pulak jumpa air terjun bernama fairuz jaafar itu. Ke ada artis bernama fairuz jaafar pergi bermandi manda di air terjun? huhu. Ke korang cari air terjun sofea jane? Refer entry Atv Adventure kemensah.


3275 orang berminat dengan Hanis Kamal Bakar
1362 orang dijangkiti kutu
1302 orang sedang bercinta
984 orang nak belajar buat sayur jeruk (resipi tu tak jadi pun, haha dah cuba)
817 orang pandai menjahit
582 orang suka aktiviti mencabar
520 orang sibuk nak tau biodata hanis, oppsss haha. termasuk tuan yang menulis ni.
409 orang nak menjelajah bukit tinggi
319 orang dah nak kahwin!
187 orang masih tidak tau 10 fakta tentang Malaysia.

Huhuhu... okay la. Nak sambung kerja. Saja singgah berblog :)



No comments:

Powered by Blogger.