Galian Sendirian berhad

/
0 Comments
Assalamualaikum :) Hai.
Update blog santai-santai

Haah, dah register company baru. Galian sendirian berhad namanya. Pakar dalam kerja pengalian posting-posting lama yang sudah tidak relevan lagi. hehe. Penat mencari gali. Korang pun tidak usah lah buat galian-galian tajuk-tajuk lama...alaaaaaaaa.... penat la kita nak cari entry-entry terdahulu, delete, draft semua. Yang mana terlepas pandang tu...kira tutup mata la ya. Alaaa. kisah lama. Buat gelak baca jer.. hehe. Dulu tak rajin buat labelling, jadi susah pula nak cari satu-satu.

Tu je updatenya~ hehe. Pius tak buat apa sangat harini. Keluar ambik barang, straight balik rumah. Esok baru hantar dekat pelanggan. Alhamdulillah :)

Sekarang nak berblog pun macam tak excited je, sebab takde gambor. Hehe. Nantilah, bila dah rajin semula ambil gambar baru kita seronok menulis. :)

Pius : Bintang :)


No comments:

Powered by Blogger.