Ruang kerja SFJ

/
0 Comments
Hahahaha dah macam bunyi SSF home decor pulak. Jap eh.. nak pergi makan kuih cakkoi..

Mak: pergi la makan, dah sejuk nanti dah liat
Pius: Takpe liat...

****************** (dah macam novel)**********

malas nak bangun sebenarnya.. ohoi. okay sambung. pius nak kemas bilik sebenarnya tapi mcam malas-malas jerk. kikiki. Rindu pulak bilik lama ada banyak storage boleh sumbat banyak benda. Macam baru semalam landing tepi katil, tidur merenung bintang. okay fine, esok kita pergi cari bintang!

Bilik sekarang tak banyak storage, tak muat nak letak barang kerja. Tu pun ada lagi tak berangkut. Tengah pikir nak letak tang mana. Ruang kerja dah macam padat sangat. Padat ke bersepah??


ni kira padat ke bersepah?? haha.. tettttt tiada jawapan. Inspect sikit....








ohoiii ni bersepah namanyaaa! kemas! kemas!!!! tu belum lagi tengok katil ben 10. adoi ngeri~

Sekian fifi fairuz fuyoo melaporkan dari tempat kejadian dengan harapan tiada lagi odorono yang ditinggalkan di ruang kerja. 

p/s: tiba-tiba mood nak dengar lagu hindustan sambil mengemas. haha.


No comments:

Powered by Blogger.