Concert Apink

/
0 Comments

[Bedtime story] ♥

Yeahhhhh tiket percuma dari celcom!
Yihuuuuuu yabedabeduuuuuuu.....
Concert? Seingat den macam tak
pernah pergi concert... ade ke erkk?
Cer ingatkan...

Ermmm (tengah mengingat)

Seingat hamba la.. waktu sekolah
menengah form 1 tu adalah pergi
dengar tomok menyanyi. Hahaha.
Tomok, tau tak? Konsert merdeka..

Aku tak minat pun tomok time tu tapi
Kawan dok minat sangat, meneman la
kiranya. Tapi bila tomok naik pentas,
semua pakat mai serbu dengan den
sekali.. siap berdiri barisan hadapan.
Ini dah ape kes??

Orang belakang tolak, sebab tu la
kedepan.. (ehem)

Waktu tu kumpulan newboyz (camno eja?)
meletup-letup. Pergi rumah kawan-
kawan je mesti putar kaset newboyz. Haha.

Ala setakat konsert kecil time merdeka..
Ado la era pazira. Ontah sapo laih.
Ciput sangat yang datang pun.

Berbalik kepada Tiket Free MTV world
Stage. Den pun diberi 2 tiket percuma
selepas menjawap 1 soalan ringkas.
Alkisahnya.... saper yang nak bersesak
kat situ... kita ni bukan peminat Apink
apatah lagi kumpulan jepun dan
sebagainya yang dikatakan hadir.

Kalau ada dinner ke.. nak juga den
mentekedarah disitu. Runningman
yang den selalu tengok tu pun, den
takdok hati nak pergi.

Melainkan korang bagi tiket super
VVIP duduk MAKAN satu meja.. ya
dengan laju kita terima. Hahaha.
Dan yang pasti kena bawa rakan
yang fan bebetul. Supaya takde orang
nak ganggu aku makan.

Nak buat apo dengan tiket tu...
saper nak? Saper minat apink?

Bertuah pulak kita minggu ni ya..
Dapat benda free je. Yang jst era tepon
100 kali pun tak dapat. Huhuu.
Yang ni jawap je 'ungu' dapat 2 tiket.

Cer bagi den jawap tapi hadiah dia
tiket ke korea. Haaaaa. Barulah
Yes melompat-lompattttt.



No comments:

Powered by Blogger.