Kegemukkan kebuncitan kecacingan

/
0 Comments

Dua tiga empat menjak ni rajin benor
aku update pakai tepon. Time kerja tak
menyempat update plus kering isu-isu
hangat.

Tu pun time nak tido baru ada hati nak
update. Bosan la katakan. Bunyik
cengkerik memanjang. Den ni time
nak tidur memang kadang-kadang
tak boleh dengar bunyi-bunyi.
Kalau ada jam tu memang siap cabut
bateri..  haha. Tak boleh dengar dia
berdetik. Tapi jam berbunyi belum
tentu lagi aku bangun. Hahahahaha.

Maaf mak. Jam pasar malam mu ku
jadikan perhiasan saja.

Tu kalau keadaan sunyi sangat.
Time tak sunyi, bunyi tv pun boleh tidur.

Cakap pasal kegemukkan, kebuncitan dan
kecacingan..... ya. baru baru ni cik
Kiah telah mengupload gambar itu di fb.
Ah. Rosak reputasi den. Aku suruh
croppp. Dia masuk full jugakkk.
Saja sajaaaaaa.

Dalam banyak banyak tempat...
Fb juga dia upload. Masuk la harian
Metro ke. Harakah ke. Blog cari
jodoh ke. Eh hahahaha.

Internet ofis macam ferraaarrii harini
Jadi macam bosan sikit nak buat
kerja. Tapi lepas jugak la proceed 3
design.

Rajin ke nak bersenam ni? Rasanya-
rasanya marah tak orang bawah
kalau den main tali skipping dalam
rumah? Hahaha



No comments:

Powered by Blogger.