Over Positive

/
0 Comments

imageYihu. Harini aku tak banyak kerja. Biasalah hari jumaat. mood nak bercuti. Patutnya cuti kena hari Jumaat dan Sabtu. Ahad kerja. kan kan... Harini adalah kerja tapi tak banyak. Yang lain tengah tunggu confirmation. Mungkin next week baru kerja akan bertimbun semula. haha. doa doa. Tu yang ada masa bermesej dan berblog.
layan mesej cik kiah. Haritu bukan main stress lagi dia. haha. Kesian juga aku tengok dia tapi nak buat macam mana... Semua orang harus belajar. Stress sampai taknak mesej aku dah tu. hahaha. aku dekat rumah gelak jela. 
 Lama lepas tu baru mesej... pigidahh.
 
 



Apa kita pikir, apa kita rasa, apa kita buat dan apa kita cakap... tu kan doa. image doa doa supaya target tahun ni tercapai. haha.


Harini besday dia. Hari yang dia kata dia dah tua 28.. "tahun ni kita 28 wehh!!"







Biasa la kalau borak dengan cik kiah ni. semua amount jadi banyak serta merta. haha. Sekarang ni Alhamdulillah. Aku rasa mak dah boleh terima aku kerja sendiri. Siap suruh baim kerja dengan aku. Suruh belajar apa yang aku buat. Aku pun tengah pikir pikir. Aku buat bisnes pun belum ada sistem yang betul dan stabil. banyak lagi aku nak belajar. Costing pun masih lagi dalam usaha diperbaiki.

Aku kena keluar cari ilmu. yeahh usaha!


 


No comments:

Powered by Blogger.