Cerita dah tamat

/
0 Comments

Tamat dah cerita descendants of
the sun. Tengok internet laju sikit
Tak sabau nak tahu ending.

Dah habis cerita. Takdok dah la
Cerita peberet. Runningman jela ado

Mak cakap aku hantu korea.
Aku pun tak paham.

Patut ke aku gelar mak hantu
Maharajalawak?

Padahal banyak lagi cerita dari
Negara lain yang aku suka.
Hindustan, thailand, jepun, omputih.
Asalkan jalan ceritanya best.

"Tak habis-habis korea"

Apo masalah... korea pun manusia.
Apo masalahnyooo. Adohaiinya pon.

Lain la aku tengok cerita semut ke.
Tiap hari tengok semut berjalan.
Baru la kena...

"Tak habis habis semut"

Barulah kena kan.. Sebab tengok
benda sama setiap hari. Sampai
Orang pun tak paham. Barulah
Logik dipandangan aku. Huhhu.

Tapi aku memang suka tengok
Ulang kali. Cerita best.

Haritu ada cerita mary kom.
Berapa kali aku ulang tengok.
Hindustan pun best best jalan cerita
Teacher diary. Secret life of Walter
milty.

Ala aku bosan sebenarnya. Hahaha
Jadi aku merepek tak hape hape.
Nak tengok cerita korea tak dapat
Tengok maharajalawak.

Budak budak ada kat rumah, layan
la nak main sorok sorok. Nak melukis. Main game bergaduh.
Apa aje yang tak bergaduh.

Minggu ni tak berjalan la.
Minggu lepas dah berjalan ke
Cameron.
Update je malas.



No comments:

Powered by Blogger.