Yeayy...

/
0 Comments

Harini cuti... akhirnya. Nak berehat
sebentar. Semalam full. Kehulu
kehilir dibuatnya.

Semalam aku pergi cuci rambut
dekat kedai. Saja. Nak relax sekejap
sebelum sambung buat kerja.
Gila geliiiii!!!!! Ahhhh rasa nak jerit!!
Meremang remang bulu roma....
Tak boleh orang duduk belakang
usik rambut dan kepala. Erkk tobat.

Aku tak pernah cuci rambut kat
kedai. Saja jee. Paling tak tahan,
sampai dua orang keringkan rambut
Ke kiri ke kanan aku dibuatnya.
Ini dah kenapa? Memang begini ke
Salon?

Huhuhuu best je rasa rambut. I like.

Malam aku pergi hantar barang
pada customer.
Jauh juga tempatnya.
dan disebabkan aku tak cukup tidur
Tersengguk sengguk aku bawa kereta
Hampir ke divider... erkkk. Terus
Tampar tampar pipi ni!!!!
Mengantok....

Jangan salah faham ya, Pius tidak
terima urgent order. Yang ini aja
ter-last minit. Dan semua tempahan
hantar courier.

Alhamdulillah selesai.

Dan hari ini.... cuti. Yeaayyy.

Sent dari tepon acik pius.



No comments:

Powered by Blogger.